مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:452023-01-17اقتصادي

تصویب ساماندهی بازار بزرگ کاشان در ستاد بازآفرینی شهری


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و  صنایع دستی شهرستان کاشان گفت: بازار بزرگ کاشان، یکی از طولانی ترین بازارهای تاریخی جهان است  که طرح ساماندهی آن در ستاد بازآفرینی شهری تصویب شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و  صنایع دستی شهرستان کاشان گفت: بازار بزرگ کاشان، یکی از طولانی ترین بازارهای تاریخی جهان است  که طرح ساماندهی آن در ستاد بازآفرینی شهری تصویب شد.

  احمد دانایی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازار کاشان، نشان دهنده تعاملاتِ اقتصادی پویا با حرفه های متنوع است که با توجه به نقش حیاتی این بازار، برای ساماندهی بخشی از این بازار، مبلغ 150 میلیارد ریال به تصویب رسید تا با مشارکت میراث فرهنگی و ستاد بازآفرینی شهری هزینه شود.

وی افزود: بازار بزرگ کاشان از نظر تاریخی، معماری یک اثر قابل توجه است و خوشبختانه طرح های اجرایی این بازار توسط کارشناسان اداره میراث فرهنگی تهیه شده تا با تخصیص اعتبار، عملیات ساماندهی آن اجرا شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان، تأکید کرد: بازار کاشان، از عهد سلجوقیان تا زندیه از مهم ترین و زیباترین بازارهای ایران بوده که در اواخر قرن دوازدهم هجری قمری بر اثر زلزله به کلی ویران شد، اما در دوران قاجار به دست معماران چیره دست ایرانی به نح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ساماندهی بازار بزرگ کاشان در ستاد بازآفرینی شهری

تصویب ساماندهی بازار بزرگ کاشان در ستاد بازآفرینی شهری